.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پي گيري طاهايي براي ارتقاء روابط عمومي ها؛
نامه هاي جداگانه استاندار به رحيمي، مشايي، عزيزي و محمدنجار
استاندار مازندران با ارسال نامه هاي جداگانه به رحيمي، معاون اول، مشايي، رييس دفتر و عزيزي معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور و محمدنجار، وزير كشور، خواستار اجراي تصويب نامه هيات وزيران در خصوص ارتقاء جايگاه روابط عمومي ها شد.
نامه هاي جداگانه استاندار به رحيمي، مشايي، عزيزي و محمدنجار

استاندار مازندران با ارسال نامه هاي جداگانه به رحيمي، معاون اول، مشايي، رييس دفتر و عزيزي معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور و محمدنجار، وزير كشور، خواستار اجراي تصويب نامه هيات وزيران در خصوص ارتقاء جايگاه روابط عمومي ها شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري، متن نامه سيد علي اكبر طاهايي، به شرح زير است:

برادر ارجمند جناب آقاي دكتر رحيمي
معاون اول محترم رئيس جمهور
برادر ارجمند جناب آقاي مهندس مشايي
مشاور و رييس دفتر محترم رييس جمهور
برادر ارجمند جناب آقای دكتر عزيزي
معاون محترم توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور
برادر ارجمند جناب آقاي مهندس محمد نجار
وزير محترم كشور
سلام عليكم
احتراماً، به استحضار مي رساند؛ در راستاي تاكيدات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص لزوم اطلاع رساني صحيح و به موقع از خدمات نظام اسلامي و دولت خدمتگزار و متعاقباً هيات محترم وزيران در زمينه ضرورت موضوع فوق گامي موثر در جهت ارتقاء سطح روابط عمومي در وزارتخانه ها و استانداري هاي كشور برداشت و در بند 12 مصوبه شماره 10240 مورخ 26/1/1391 ابلاغي از سوي معاون اول محترم رييس جمهور به صراحت آمده است: به منظور افزايش ظرفيت هاي اطلاع رساني هدفمند در مجموعه استان ها، ادارات روابط عمومي استانداري ها به اداره كل ارتقا مي يابد.
اما حدود يك ماه پس از اين مصوبه ، چارت جديد سازماني استانداري ها در نامه شماره 25148 مورخ 30/2/1391 مشاور محترم وزیر و رییس مرکز نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور ابلاغ شد كه بر اساس آن عملاً جايگاه مستقل واحد روابط عمومي در استانداري ها حذف و در قالب « دفتر استاندار و روابط عمومي» قرار گرفت.
با عنايت به اين كه ميهن عزيز اسلامي مان به بركت استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي و به ويژه طي فعاليت دولت هاي مهرورز و خدمت گزار نهم و دهم به سرعت مسير توسعه و تعالي در همه ي عرصه ها را سپري مي نمايد ، فرآيند تاريخي و حياتي سازندگي همه جانبه ي كشور بنا به فرموده مقام عظماي ولايت، نيازمند اطلاع رساني دقيق، موثر و هنرمندانه مي باشد. از ديگر سو، ايران اسلامي همواره با توطئه ها و خباثت هاي پيچيده نظام سلطه مواجه بوده كه در دوره كنوني تبديل به هجمه هاي سنگين رسانه اي و جنگ نرم تمام عيار گرديده است. بديهي ست لازمه مقابله و خنثي سازي آن، ورود جدي و پوياي همه ي ظرفيت ها و توانمندي هاي اطلاع رساني كشور به ويژه روابط عمومي ها، در همه ي عرصه ها و صحنه ها و تلاش در جهت گسترش و تعميق روحيه كار ، تلاش ، نشاط و اميد در جامعه مي باشد.
نگاهي به كاركردهاي روابط عمومي و نقش ارتباطات در عصر كنوني نشان مي دهد كه اين نهاد نه به عنوان يك سامانه فرعي تشريفاتي و حتي اجرايي، بلكه يك سامانه مشورتي و مديريتي، به عنوان عنصر اصلي در سياست گزاريها و هدايت سازمان ها در توسعه و پيشرفت كشور نقش اساسي دارد، از اين رو نيازمند نگاه و توجه ويژه مي باشد و شايسته است اقدامات لازم در راستاي ارتقاء و توانمندسازي آن صورت پذيرد.
مزيد امتنان خواهد بود دستور فرمائيد، مصوبه هيات محترم وزيران در خصوص ارتقاء جايگاه روابط عمومي ها به مرحله اجرا درآمده تا فضاي رسانه اي و اطلاع رساني كشور با نقش آفريني ويژه روابط عمومي ها، همچون گذشته در مسير روبه رشد، به حركت مثبت و موثر خود تداوم بخشند.

سيد علي اكبر طاهايي
استاندار مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 تير 1391
چارت و ساختار نمي تواند به تنهائي اثر بخش باشد و رشد كيفي و كمي را به دنبال داشته باشد جناب استاندار عزيز كت روابط عمومي استانداري بر تن آقاي رستمعلي خلي گشاد است بهتر است روابط عمومي ناكارآمد استانداري را كه دايه مسئوليت روابط عمومي اهاي استان را ارد عوض كنيد
sohrabrostam11@yahoo.com 4 تير 1391
آقای.......حالا به "ا-م" نامه نمی زدی نمی شد
ملكي سوادكوهي 4 تير 1391
چرا؟ چون دوست داشتي اين كت را تن تو كنند؟ بعد هر كاري هم كردي كت را تنت نكردند كه نكردند! اي شيطون بلا! چقدر هم غلط املايي داري چشم حسود كور
افشین رشیدی 4 تير 1391
کاش می شد همه با اسم و مشخصات حقیقی بیان توی کامنت ها.اونوقت وزن و سنگ آدمها بیشتر معنا پیدا می کرد.معضل کاربرد کامنت در محیط مجازی فقط و فقط همینه.اگر هر کی بیاد اینجا اسم و مشخصات بذاره یعنی حرفش حرف از معیارهاش بیرون زده حالادرست یا غلط. یک لحظه به این کامنت ها و موارد مشابه نگاه کنید.یک نفر نمیاد که اصل موضوع مورد بحث در نامه ی مهندس طاهایی رو مورد نقد و بررسی قرار بده.جاهای دیگه هم همینه.اونایی که مخالف آدمها و مسئولیت ها هستند اینجا رو به محلی برای گروکشی تبدیل میکنند . اینجا انگار خبری از رسم ایرانیان جوانمرد نیست که حتی در رقابت ها هم رفاقت ها و خداوند را در نظر میگیرند.اینجا رو میشه با حسن توجه /اخلاص/دانش/عقیده و آینده نگری/به یک اتاق فکر در جهت رسیدن به توسعه ی اجتماعی تبدیل کرد اما چرا عده ای دوست دارن اینجا را اتاق جنگ کنند؟واقعا دخالت دادن نام آقای رستمعلی در موضوع به این مهمی که اصل عنصر ارتباطات و خدمت رسانی صحیح را مطرح می کند چه معنایی جز خصومت شخصی داره؟اینجا حرف آقای رستمعلی یا هر عزیز بزرگوار هم رده ی ایشان در استانهای دیگه نیست . اینجا یک خواسته ی اساسی از سوی آقای مهندس طاهایی در جهت ایجاد روابط عمومی هدفمند مطرح شده..ما باید درباره ی این پیشنهاد کامنت بذاریم.هر موضوع دیگه ای که مطرح بشه غیر عقلانی/احساسی/غرض ورزانه و شخصیه.آقایون مازندرانی/آقایون محترم /آقایون گرامی /اوضاعمون در کشور دهن به دهن می گرده.قبول کنید درباره ی ما حرفهای زیاد خوبی نمیگن.ما رو آدمهایی میدونن که همش علیه همدیگه ایم.دنبال ساروی و بابلی و نوشهری بازی و اینها هستیم.ما رو آدمهایی میدونن که تو شهر غربت اول از هر چیز زیرآب خودمونو میزنیم.اول خودمونو پیش غریبه ها خراب می کنیم.آقایون مازندرانی بس کنید.حرف دارین؟بنویسید.شما که اهل وبگردی و چرخیدن توی سایت هایین حتما قلمتون هم بد نیست .هر چی میخواین از کار آقای رستمعلی انتقاد کنید با اسم و عکس و مشخصات بیاین بگین دیگه؟چرا اینجوری؟از توی تاریکی؟کاش این حرفها تاثیر بذاره.کاش کامنت های ما پخته و عقلانی بشه..من با نظر مهندس طاهایی در جهت توسعه ی روابط عمومی ها کاملا موافقم.یعنی همان اداره ی کل شدن.هر چه توسعه ی اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی بیشتر شود به همان نسبت هم باید اختیارات و دامنه ی روابط عمومی ها گسترش پیدا کنه.ارتباطات یعنی همه چیز یک مجموعه ی موفق.
نا شناس 5 تير 1391
انچه به جايي نرسد فرياد ست تازه كدوم مسئولي ظرفيت انتقاد رو داره
نا شناس 5 تير 1391
ای بابا این اقا... هم دیگه شورش رو دراورده . . .خب پستش حذف شد یه جای دیگه بهش پست بدن اینکه دیگه این همه هیاهو نداره .تمام رسانه ها رو درگیر کرده که ایها الناس پست حذف شد . . اگه برای همه استانها هست دیگه چک وچونه نداره برادر
ali 6 تير 1391
آقاي استاندار : اين همه دستگاه با هم ادغام شدند اين همه پست مدير كلي و معاون مدير كل و روساي ادارات حذف شد اين همه دستگاههاي عريض و طويل مثل راه و ترابري با مسكن ادغام شد يك كلمه نگفتي چي شد چي نشد حالا مورچه چيه كه كله پارچه داشته باشه اگر در جهت كوچك كردن دولت است همه بايد جورش و بدن از جمله روابط عمومي ها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.